woensdag 7 september 2011

Vervolg Zoo en Henry Hagg Lake

Hoooooiii,

Daar zijn we weer. Vandaag heel de dag geen internet gehad en geen skype, en da's dan toch wel balen, want dan kun je voor je gevoel dus echt niks...

Ik zal nog een kort stukje over afgelopen zondag schrijven. we zijn die dag WEER naar de zoo geweest (we hebben het abonnement er nu al uit), en we hebben nog niet alles gezien. Zoals gezegd, een MEGA-dierentuin. ERG leuk, maar het was ook ERRRGGG warm die dag, zoals nu toch alweer vele dagen het geval is. Mij hoor je niet klagen, want ik vind het best.
Een ijsbeer bij 30 graden C. Hoezo Global Warming??

Deze gier nam dollar biljetten aan en stopte deze in de spaarpot met donaties voor de dierentuin.

Het is maar goed dat dit een bronzen beeld is.....

De toekomstige leden van Drumband Sirena uit High Mierd.

Mooie arend van heeeeel dicht bij.

Leuk warmtebeeld van mij (Ronald) Sophie en Stijn. Dit was een demo hoe slangen zien.
Ik ben zo te zien een echte heethoofd want wit is het warmst, dan rood, groen en blauw.
Omdat het zo warm was, besloten we toch maar wat eerder te gaan, en Luna op te halen en naar Henry Hagg  Lake te gaan een half uurtje van ons vandaan. We wisten niet of je er in kon zwemmen, maar we zagen wel.
Bij het meer aangekomen, bleken er al snel veel ingangen te zijn, en ook een soort van klei-strandje waar je kon gaan liggen.
Een geweldig mooi meer, dat natuurlijk weer wel, maar dat lees je natuurlijk wel erg veel bij mij, maar het is gewoon zo.
Luna ging weer helemaal los, samen met een amerikaanse dog. O ja, het valt ons trouwens op dat alle amerikaanse honden die we zien, dat die geen van allen kunnen zwemmen. De baasjes zeggen het ook. "he wants to play with your dog, but he can't swim.."Maar nu denk ik ook dat er hier geen vennen zijn zoals bij ons, waar ze in kunnen zwemmen, alleen inderdaad zo'n meer, maar daar moet je dan ook weer vlakbij in de buurt wonen.
Sophie en Stijn natuurlijk ook weer dolle pret, het was een klei-grond, dus je zakte een eindje weg, en dat vonden zij natuurlijk weer heel leuk. Ikke wat minder, en kwam er al snel uitgestunteld.
Henry Hagg Lake
De bodem van het meertje is klei, vandaar dat het water een beetje bruin zien.....

Nog een mooi plaatje vanaf de zijkant, lekker in de schaduw onder de bomen,

En toen... naar huis, en proberen om een beetje op tijd naar school te gaan, want morgen is het zover: THEY ARE GOING TO SCHOOL FOR THE FIRST TIME!!
Nou, dat vroege naar bed gaan valt natuurlijk niet mee, sowieso niet met die hitte, maar na wat geedoe gingen ze om 21u dan toch slapen. SLEEPING WELL!!
We waren Luna kwijt. Die was naar boven gegaan en tussen Stijn en Sophie gekropen,
Tot morgen! X

2 opmerkingen:

  1. Hey luitjes,

    Hoe issie daar?
    Ik probeer nog te ontdekken hoe ik reactie aan jullie kan geven.
    Maar hier even in het kort. Het zijn erg leuke verhalen. Het is echt met gevoel geschreven en ik merk iedere dag is weer een nieuwe ontdekking voor jullie allemaal. Het is echt een avontuur zolas ik het lees.
    Ik ga ook is via de mail kijen of ik iets kan vertellen.
    Gr Stefan Zeeuwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ja via anoniem komt mijn bericht er wel op. die andere die in de lijst staan moet je een account voor maken waar ik niks van snap,hihihi

    Maar tis gelukt.

    Gr
    Stefan Zeeuwen

    BeantwoordenVerwijderen