donderdag 25 augustus 2011

Het afscheidsfeest!

Nu zeg ik wel: "het afscheidsfeest", maar ik bedoel eigenlijk DE afscheidsfeesten. Roon heeft dat met zijn werk een paar weken geleden gedaan en ik vorige week met de Ambulance, waarvoor nog iedereen bedankt voor de gezelligheid en de grote opkomst!~ (niet voor de kater),  maar afgelopen zondag hadden we natuurlijk ook nog de verjaardag van Sophie gecombineerd met het afscheid naar de USA met fam. en vrienden en viendjes/vriendinnetjes van Sophie en Stijn.

Een drukte van belang daar op het Zwartven, waar we al een week vertoevden, en we hadden nog geluk dat het redelijk droog bleef, anders hadden we een groot probleem gehad.( Met 120 man in zo'n huisje valt niet mee, denk ik.) BERE-gezellig, dat was het wel, alleen het einde, he, als iedereen gaat... En dan is er ook nog het een en ander gedronken en dan worden er her en der wel tranen weggepinkt, zo ook bij mijzelf dus, met sommige heel wat afgejankt. En dan gaat het toch maar om een jaar..
Maar ik denk dat iedereen het wel erg leuk heeft gevonden en ook jullie bedankt voor de gezelligheid en voor de leuke, grappige cadeautjes (waarvan iedereen natuurlijk zei:" die moet je wel meenemen, he, weegt echt niet zoveel". Maar we hebben natuurlijk wel de nodige aandenkjes mee, zo ook voor de kiddo's, vooral ook veel foto's!
En dan gaat de laatste naar huis, en begin je te denken; fjoeii, nog 2 dagen en dan gaat het toch echt gebeuren.

Maandag laatste dingen gepakt, gewikt en gewogen, want je mag 23 kg. per koffer mee en 12 kg. handbagage en dat moet natuurlijk wel helemaal benut worden.
En dan is het dinsdag, nog snel dit, nog snel dat. Gelukkig konden Sophie en Stijn naar ons pap en mam, anders hadden we het denk ik niet gered.
Daar tussen de middag heel uitgebreid gegeten, en voor degene die ons mam kennen.. daar moet dan ook weer van alles bij qua eten, want... het is de laatste keer voorlopig.
Dan afscheid bij ons thuis, dat valt dan toch ook weer niet mee, maar rond 15.30u, daar gingen we dan met de wagen vol geladen naar Amsterdam om daar te gaan overnachten zodat we s'ochtends niet zo hoefden te stressen....
Sophie met haar vriendinnetjes

Het luchtkussen....is veel op gespeeld

Het feestje. Iedereen was aanwezig.
9 kaarsjes voor Sophie . De tijd vliegt voorbij. 
Tja. Deze mis ik nu al. Mijn favoriete Vitamine V,E en T

Jan Patat was er ook. 

Bestellen maar....



Stijn, Joris en Job zorgde voor genoeg afkoeling. 

Het was gezellig.

 Heel gezellig.



 Noes en Marion....
Champagne....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten