maandag 29 augustus 2011

Glue sticks

Vandaag is de luchtvracht gearriveerd.
Kunnen we eindelijk onze andere laptop gebruiken om te Skypen.
Zo zie je maar weer: Everything comes good...of zoiets.
Sophie en Stijn hadden meer interesse voor de lege dozen dan voor de inhoud....tja.
Ze hebben vandaag ook een nieuwe droger gebracht. De droger die er in het huis stond was namelijk overleden. Zoals alles in de US is de nieuwe droger erg groot. Maar goed we kunnen nu in ieder geval weer drogen als dat nodig is zullen we maar zeggen.

Van de school hadden we een lijst gekregen met spullen die we moesten kopen.
Je wil niet geloven wat daat allemaal op stond en vooral hoeveel ze van alles moeten hebben.
Zo gaan Stijn en Sophie maar liefst 24 schrijfpotloden verslijten in het komend schooljaar.
Mooiste van alles vond ik dat Stijn 12 en Sophie 8 Glue Sticks moeten meenemen naar school.
Bij ons beter bekend als Pritt Stift. Ik vraag me af hoeveel je wel niet kunt plakken met zo'n voorraad.
Iedereen hier heeft last van dit probleem want de glue sticks waren overal uitverkocht.
Zou de vrouw van de minister van onderwijs een glue stick fabriek hebben?? ga ik me dan afvragen.
Uiteindelijk..na lang zoeken toch nog een doos gevonden. Ze worden hier per 30 (!!!) verkocht.
Komt toch nog alles goed......


Stick around.


 tja
big dryer

2 opmerkingen:

  1. I say haaiii!!

    Ik zie en lees dat jullie het vet cool MEGA naar jullie zin hebben.
    Alles is groot, ik zeg "bigger is better:-))".
    Mocht het een keer wat moeilijker zijn zeg dan gewoon: "It's my way or the highway" en alles komt weer goed.
    En Sophie en Stijn zeggen als ze het ff niet meer weten gewoon: "Talk to the hand" en alles komt weer goed.
    Dit was de korte sessie "ik kom op voor mezelf" vanaf mijn vertrouwde plekkie, makkelijk lullen.
    Doen ze in de USA trouwens aan lijmsnuiflessen?


    CU later alligator!!
    X Marjon alias de Lat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo familie Kramer.
    Fijn dat we zien dat het goed met jullie gaat.
    We zijn benieuwd of stijn en sophie al nieuwe kinderen ontmoet hebben. Het zal wel een plakkerige boel worden daar op school. Misschien hoeven jullie alleen maar te knutselen en te tekenen terwijl rekenen en taal ook erg leuk is.
    Jullie krijgen de groetjes van alle kinderen uit groep 6/8 en juf Terri en Resi

    BeantwoordenVerwijderen